آیا حاضرید یک میلیون پول برای بسته ای که نمی‌دانید داخل آن چیست پرداخت کنید؟؟ یکی از سنت های فروشگاه Fukubukuro در ژاپن، ارائه‌ی بسته های شانسی ای است که دارای قیمت مشخصی بوده و در هر کدام گجت ها و اجناس به درد بخور خاصی وجود دارد.

 

01

اگر این بسته را بخرید دیگر حق پس دادن آن را ندارید، این سنت سال جدید فروشگاهFukubukuro به این نحو است که هرکدام از بخش های فروشگاه از لباس فروشی گرفته تا لوازم الکترونیک می‌توانند در پر کردن این بسته ها شرکت کرده و به نحوی کار و محصولاتشان را ترویج کنند. اپل هم در این برنامه شرکت کرده و جالب اینجاست بدانید که اجناس داخل این بسته ها خیلی ارزان تر از قیمت واقعی شان ارائه می‌شوند و برای همین است که صف طولانی از مشتاقان این پیشنهاد از شب گذشته منتظر باز شدن فروشگاه بودند.

 

 

 

03

03

 

از اجناس اپلی که داخل این بسته ها بود می‌توان Apple Tv، Power Station Mophie 4000 mAh، کارت های خرید از آیتونز، و هدفون های بی سیم بیتس را می‌توان نام برد. بسته های خیلی خوش شانس تری هم بودند که حاوی یک عدد Mac Book Air 11 اینچی با هارد SSD بودند که به تنهایی ارزشی معادل دو میلیون و هفتصد هزار تومان دارد، در حالی که خریدار برای تمام این بسته تنها یک میلیون تومان پرداخت کرده بوده.

 

04

 

05

 

06