شایعات در مورد نسل آینده آیپدها (آپید ایر۲، آیپد مینی ۳) هرچند به مراتب کمتر از شایعات و خبرهای مربوط به آیفون ۶، ولی باز هم بسیار زیاد بود. طبیعی است که هرچقدر به زمان عرضه نزدیک‌تر میشویم حجم این خبرها هم بیشتر میشود و به تبع آن، تشخیص دادن خبر درست از شایعات بی‌اساس سخت‌تر میشود. سیبچه، محتمل‌ترین تغییرات آیپد‌های آینده را جمع‌بندی کرده‌ایم.با ما در ادامه همراه باشید.ipad_air_2_replica_touch_id


نسخه جدید آیپد دارای ویژگی های جدیدی همچون تاچ آیدی ، نمایشگر بهتر و پردازنده قوی تر خواهد بود . با توجه به کاهش ۵ درصدی فروش تبلت ها در بازار امسال ، سود شرکت اپل از فروش ۱۳٫۳ میلیون آیپد حدود ۵٫۸۹ میلیارد دلار بوده که نسبت به آمار فروش ۱۴٫۶۱ میلیونی در سال گذشته شاهد کاهش چشمگیری بوده است.

دراین مدت تیم کوک برای کم اهمیت جلوه دادن این افت در فروش، در مصاحبه‌هایش در مورد کیفیت بالای آیپد و میزان محبوبیتش در میان کاربران صحبت میکرد.با این وجود خود او نیز، نیاز به نوآوری‌های بیشتر را از ملزومات بهبود روند فروش آیپد میداند.

به هرحال آیپد جدید نسبت به مدل سال گذشته خود از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نخواهد کرد اما در مورد سخت افزار قطعاً پیشرفت زیادی خواهد داشت.از جمله  پردازنده  A8  که قدرت محاسبه حدود ۳۰ درصد بیشتری دارد .دوربین‌های پشت و جلو و نمایشگر ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسلی آیپد نیز متحول و بهینه سازی خواهند شد.

با وجود، گزارش‌ها و شایعات خبر از این میدهند که قیمت آیپد‌های نسل بعدی، مثل آیپدهای فعلی در محدوده‌ی ۲۹۹ تا ۹۲۹ دلار خواهند ماند و افزایش قیمتی نخواهیم داشت. گفته میشود آیپد جدید بزودی تا ماه اکتبر معرفی خواهد شد.